امروزه طراحی وب سایت برای سازمان ها ، شرکت ها و حتی اشخاص به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده ، به نوعی که حتی افراد یک جامعه سازمانی

را که دارای یک وب سایت نباشد را به رسمیت نمی شناسند . در این بین افرادی با طراحی سایت فروشگاه آنلاین یا شرکت هایی غیر رسمی نیز در بستر اینترنت وجود فعالیت دارند که حتی به ثبت رسمی هم نرسیدند اما کسب و کار خود را به راه انداخته و ترویج می دهند .

یک وب سایت قدرتمند و یا طراحی پرتال سازمانی برای کاربران خود به عنوان منبع دقیق و یا حتی کامل تر از خود سازمان تلقی می شود زیرا در یک سازمان به دلیل ازدیاد مراجعه کنندگان ، کارمندان وقت کافی برای پاسخ گویی به همه مراجعه کنندگان را نداشته و بعضا به دلیل توجیح نشدن مراجعه کننده درخواست ها به تعویق می افتاده ، روند کاری سازمان و مراجعه کنندگان کند و یا با مشکل پیش می رود ، اما زمانی که تمامی فرآیند های کاری و سوالات کاربران در وب سایت شرح داده شده باشد کاربران می توانند با مراجعه به سایت هم در وقت خود صرفه جویی کنند و هم به پیشبرد اهداف خود و سازمان مورد نظر کمک شایانی کنند .

شایان ذکر است که حتی اگر فرایندهای کاری شما به نحوی است که حضور اشخاص حقیقی لازم است می توانید با سیستم نوبت دهی از طریق وب سایت به درستی تعداد مناسبی از ارباب رجوع را در روز های کاری مشخص جذب ، راهنمایی کنید و همچنین به مدیریت کسب و کار خود بپردازید .

امروزه با رواج طراحی سایت آگهی و درج اطلاعات همه اصناف در آنها و عدم آپدیت دقیق اطلاعات ممکن است افرادی که به دنبال شرکت شما هستند با اطلاعات نادرست از قبیل : آدرس ، شماره تلفن و ... که در اینگونه سایت ها درج شده برای یافتن شرکت مورد نظر بسیار سردگم و یا حتی منصرف شوند ، اما با طراحی سایت مختص به خودتان می توانید کاربران را به درستی هدایت کنید و از وجودشان بهره ببرید .

 

بدیهی است به دلیل مشغله ها و شرایط خاص بعضی از افراد امکان حضور و یا تماس را در تایم های کاری ندارند ، پس قابلیت دسترسی و بهره برداری از امکاناتی که شما به آنها ارائه می دهید را در ساعات کاری ندارند به همین منظور شما می توانید با طراحی سایت حرفه ای این امکان را فراهم آورید تا در تمامی ساعات شبانه روز و بدونه حضور واقعی از امکانات بهره ببرند و یا حتی از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند .