برای صحبت  در ارتباط  با راه های کسب موفقیت وب سایت ها ابتدا باید تعریف  درستی از یک وب سایت موفق داشته باشید . امروزه طراحی سایت فقط یک پرستیژ و شخصیت

در دنیای مجازی به حساب نمی آید و قطعا صاحبان و کسانی که به دنبال طراحی وب سایت هستند قصد پیشبرد یکسری از اهداف و دسترسی به بازارهای نا محدود آنلاین را دارند ، این در حالی است که در گذشته سازمان ها و شرکت های بزرگ اعتقاد داشتند که به اندازه کافی بازارهای دلخواه خود را در اختیار دارند و طراحی وب سایت ، صرفا حضور آنها در دنیای مجازی را نشان می دهد .

اما پس از گذشت زمان و ورود ایده های ناب به طراحی سایت و افزایش استفاده مردم از اینترنت و دنیای مجازی ، کار به جایی کشید که یک وب سایت حرفه ای که در محیط  خانگی و توسط یه فرد مدیریت می شد از ده ها شرکت قدیمی و شناخته شده ، معتبر تر به حساب می آمد .

به همین دلیل طراحی سایت شکل دیگری به خود گرفت و رونق کسب و کارهای اینترنتی کوچک باعث شد تا شرکت های مطرح نیز شروع به رقابت و پیشبرد اهداف خود در دنیای مجازی کنند .

اما چه وبسایتی را واقعا می توان یک سایت موفق تلقی کرد ؟

پاسخ به این سوال ممکن است به صورت کلی کمی نامفهموم به نظر برسد اما به صورت کلی وب سایتی که بیشترین بازدید کننده را جذب کند ، بازدید کنندگانش بیشترین میزان رضایت از وب سایت را داشته باشند و اهداف مدیران خود را به بهترین نحو ممکن پیش ببرد وب سایت موفقی خواهد بود .

برای درک بهتر موضوع می توان یک وب سایت فروشگاهی را مثال زد ، یک وب سایت فروشگاهی نیز همانند یک فروشگاه حقیقی عمل می کند ، پس هرچه فروشگاه شما در محل مناسب تری باشد و اجناس داخل فروشگاه از نظر کیفیت ، تنوع و قیمت بهتر از رقبا باشد افراد بیشتری وارد فروشگاه می شوند و هرچه افراد بیشتری به فروشگاه جذب شوند امکان فروش نیز بیشتر خواهد شد .

اما این موفقیت به راحتی به دست نمی آید و برای رسیدن به آن باید زمانبندی مناسب و درک درستی از نحوه رسیدن به موفقیت  داشت . گاها دیده می شود که صاحبان وب سایت ها برای این منظور هزینه های بسیار زیاد و نابجایی پرداخت می کنند و با توجه به عدم مشاوره درست از سوی شرکت طراحی سایت خود حتی به هدف اصلی نزدیک هم نمی شوند .

خیلی از افراد فکر می کنند که برای رسیدن به نتایج مطلوب باید پس از اتمام مراحل طراحی سایت وارد عمل شوند و بعد از آن با شروع فرآیند سئو و بهینه سازی سایت همه چیز آماده و قابل بهره برداری می شود ، اما این کاملا غلط وغیر حرفه ای است .

برای موفقیت یک وب سایت باید ابتدا یک شرکت طراحی سایت حرفه ای انتخاب کنید تا علاوه بر شناسایی درست هداف و نیازهای شما بتوانند بهترین راهکارها را نیز به شما پیشنهاد  دهند ، شرکت رابین با دراختیار داشتن کادری حرفه ای و تجربیات فراوان در این زمینه موفقیت شما را تضمین خواهد کرد .

اما در ادامه چند گام کلی برای موفقیت یک وب سایت را بیان خواهیم کرد :

ابتدا باید اهداف شما  از طراحی سایت کاملا مشخص شود .

سپس باید بهترین راه کارها را انتخاب کنید .

در گام بعدی باید یک نام و یا دامنه مناسب و مرتبط برای وب سایت انتخاب کنید .

پس از آن باید یک قالب حرفه ای و مناسب برای شما طراحی و یا انتخاب شود .

در قسمت بعد باید مراحل طراحی وب سایت به صورت بهینه برای موتورهای جستجو  و حرفه ای پیگیری شود .

پس از طراحی کامل وب سایت باید به درستی تست و عیب یابی شود .

حال نوبت به افزودن محتوای تخصصی و شروع سئو سایت داخلی می رسد .

پس از طی مراحل فوق که البته مرحله سئو سایت و افزودن محتوا باید همیشگی و مستمر باشد نوبت به ساخت بک لینک مرتبط می رسد .

اگر تمامی مراحل به درستی انجام بپذیرد وب سایت نتایج مطلوبی خواهد رسید اما اگر اهدافی فراتر و به قول معروف به دنبال برند سازی هستید حال باید راه های تبلیغاتی مختلف را نیز از سر بگیرد که شرکت طراحی سایت رابین متناسب با بودجه تبلیغاتی  شما راه های مختلفی نظیر : ایمیل مارکتینگ ، اس ام اس پنل ، درج بنر در سایت های پربازده ، بانک های اطلاعاتی ، پرتال ها و مجلات پربیننده خود و یا در رده های بالاتر تبلیغات بیلبردی و تلویزیونی را به شما پیشنهاد خواهد داد .