درنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چهار نوع نگرش مد نظر است که این نگرش ها هدف تولید سیستم
Crm را روشن و یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خوب را توصیف می کند .
نگاه عملیاتی به مدیریت ارتباط با مشتری : الکترونیکی و اتوماسیون سازی تمام فعالیت ها و فرآیند های مرتبط با مشتریان
که از جمله این فرآیند ها می توان به بازاریابی , فروش , پخش و خدمات پس از فروش اشاره نمود .
نگاه تعاملی به مدیریت ارتباط با مشتری : تمام تعاملات و مراودات شما با مشتریان , شرکاء و حتی واسطه ها را مدیریت و ثبت می کند و این به نوعی ارزش گذاری برای افراد و سازمان هایی است که با شما همکاری می کنند .
نگاه تحلیلی به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری : یک نرم افزار crm در اصل تحلیلگری بی نقص و هوشمند اطلاعات مشتریان بدونه توجه به تعداد , فیلد ها و یا زمان است به وسیله این نگرش در می یابید که دلیل محبوبیت یا ادم محبوبیت و یا همکاری یا عدم همکاری مشتریان شما چیست ؟ .
نگاه استراتژیک به مدیریت ارتباط با مشتری : پس از تحلیل با محوریت استراتژیک CRM مشتریان پرسود و مفید را برای شما جذب می کند و به نوعی انواع پیشنهاداتی که ممکن است مشتریان شما از شما بپذیرند و مایل به همکاری در آن زمینه باشند را مشخص می سازد .