تولید محتوای تخصصی

گوگل بهینه سازی سایت ها را با توجه به محتوا رتبه بندی می کند . هر چه محتوای تولیدی شما در رابطه با حوزه کار وخدماتتان

جذاب تر و البته مختص به خودتان باشد ، گوگل بازدید کننده بیشتری را به سایت شما هدایت می کند .

ساخت بک لینک

هر چقدر که تعداد وبلاگ ها ، صفحات و محتوای تولیدی آن ها بیشتر باشد بک لینک های بیشتری به سایت و یا صفحه ای از سایت که مد نظر شماست وارد می شود و چون شما کلمات کلیدی را به سایت لینک می دهید در نتیجه به گوگل می فهمانید که دقیقا کدام کلید واژه ها مد نظرتان است ، البته در طراحی سایت و سئو سایت خود نیز باید از قبل این کلید واژه ها را مشخص نمایید .

جذب مخاطب

معمولا وبلاگ نویس ها مرتبا به وبلاگ های مختلف سر می زنند و سعی می کنند لینک های وبلاگ  را بررسی کنند ، پس اگر محتوای تولیدی شما تکراری و غیر تخصصی نباشد ، آن ها را مجاب می کند تا وارد سایت شوند و از دیگر مطالب بهره مند شوند .

تایید کلیدواژه ها

در طراحی سایت شما می توانید با عنوان کلید واژه مورد نظر خود یک مقاله بنویسید و در ارتباط با کلید واژه به طور دقیق و تخصصی صحبت کنید این عمر بازتابه عجیبی در سئو سایت دارد .

بست دادن موضوعات مرتبط

شما می توانید با گسترش مطالب سایتتان البته با حفظ یک پارچگی مطالب مخاطبین بیشتری را به سایت خود جذب کنید . مثلا اگر در حوزه  طراحی سایت فعالیت دارید می توانید با مقالات روز مرتبط با آن و یا انتشار اخبار طراحی وب سایت دنیا از نظر آموزشی نیز کاربران را جذب کنید و یا مثلا مقالاتی در ارتباط  با طراحی اپلیکیشن موبایل به مخاطبین ارائه دهید .

اشتراک گذاری

معمولا محتویات وبلاگ ها برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، خبرنامه، ایمیل  و غیره نوشته می شوند . که طبیعتا به تبلیغات و مقاصد سئو تجاری کمک شایانی خواهد کرد .