طراحی سایت از جمله تخصص هایی است که علاوه بر دانش و علم کافی نیاز به تجربه ، سلیقه و شناخت راه حل ها و ترفندهای خاصی دارد .

شاید وجود تعداد بسیار زیادی طراح سایت در داخل و خارج کشور موجب شود، این تخصص ساده و سطحی به نظر برسد ولی از نظر اکثر کارشناسان ، طراحی سایت و صرفا راه اندازی یک سایت به سفارش مشتری نیست.
طراحی وب سایت موفق نیازمند یک تیم حرفه ای طراحی سایت و کار بلد می باشد زیرا کوچکترین اشتباهات در کدنویسی و طراحی آسیب های جبران ناپزیری به سایت شما وارد می کند به طوری که وب سایت شما عملا از عرصه رقابت خارج می شود .

یک طراحی سایت حرفه ای باید دارای یک سیستم مدیریت محتوا قدرمتند و کارآمد باشد تا درعینه سادگی پاسخ گوی تمام نیازها و تغییرات مد نظر شما درآینده باشد .

بعضی شرکت ادعا های بی اساسی مبنی بر طراحی یک سیستم مدیریت محتوای مختص به خود می کنند که عموما با تغییر نام یک سیستم محتوای معروف و اضافه کردن لوگو خودشان به صفحه لاگین دست به چنین ادعایی می زنند ، اما اگر خوشبینانه نگاه کنیم و قبول کنیم که شرکتی یک سیستم مدیریت محتوا طراحی کرده است . آیا می توان آن را با سیستم های مطرح دنیا که تعداد بی شماری از برنامه نویسان حرفه ای آن را تدوین کرده اند مقایسه کرد .

معمولا این نوع سیستم های مدیریت محتوا تنها قابلیت های زیر آن هم در سطوح ابتدایی را ارائه می دهند و امکاناتی مانند مدیریت ماژولها ، پلاگین ها و مدیریت تم اصلی را پوشش نمی دهند .

·         مدیریت کاربران

·         مدیریت محتوا

·         مدیریت اخبار

·         مدیریت مقالات

·         مدیریت دسته بندی ها

·         مدیریت سطوح دسترسی

·         مدیریت گالری

·         مدیریت نظرات

·         مدیریت خبرنامه

·         مدیریت اسلاید

·         آمار بازدید

·         ارتباط با ما

·         تالار گفتگو