هدف اصلی از طراحی سایت جذب مخاطب و بازدید کننده از طریق اینترنت است ، برای این منظور باید ترافیک سایت خود را بالا برده و به موتورهای جستجو نشان دهید که

فعالیت سایت شما در چه زمینه ای است ، چه قشری از مردم را در برمیگیرد و چقدر مطالبش مفید و به روز است .

این نکات برای موفقیت هرنوع وب سایتی صرفه نظر از نوع فعالیت آن ضروری بوده و باید حتی قبل از طراحی وب سایت یا طراحی پرتال به آن فکر شود .

برای بهینه سازی سایت مناسب و رسیدن به سئو سایت قدرتمند باید در هر زمان با موتورهای جستجو در ارتباط باشید برای مثال حتی قبل از اتمام کار طراحی سایت باید نقشه سایت خود به موتور های جستجو معرفی نمایید .

در انتخاب کلمات کلیدی و در اصطلاح کلیدواژه های وب سایت خود بسیار حساس باشید زیرا این کلمات مهم ترین عامل موفقیت شما خواهند بود در واقع حیطه اصلی فعالیت شما را برای موتورهای جستجو مشخص می کنند ، کلمات کلیدی باید با محتوا صد در صد مرتبط باشند و سعی کنید همیشه در محتوای ارائه شده در وب سایتتان تعداد قابل قبولی کلمه کلیدی مرتبط بگنجانید .

برای عنوان وب سایت خود همیشه بهترین و هدفمندترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید توجه داشته باشید موتوهای جستجو کلمات کلید عنوان شما را در نتیجه جستجوی کاربران به نمایش می گذارند .

محتوا مهم ترین نقش در سئو و بهینه سازی وب سایت را ایفا می کند به نحوی که محتوا را پادشاه سئو سایت می نامند ، محتوا باید دقیق ، کامل ، دارای تعداد کلیدواژه خوب و مفید و به صورت مرتب به روز شود ، حتی بهتر است مطالب صفحه اصلی وب سایت را مرتبا تغییر دهید یا برای مثال بخشی به عنوان اخبار داشته باشید تا مطالب جدید در آن گنجانده شوند .

سعی کنید بعد از اتمام طراحی سایت خود ، در شبکه های اجتماعی معروف ثبت نام کنید و با فعالیت قابل قبول ترافیک مناسبی به وب سایتتان جذب کنید .